Man hinner allt, om man vill!

Stressig men mycket rolig dag idag igen. Jag måste sluta stressa, och borde kanske inse att man inte hinner allt. Men det är klart att man hinner allt om man vill, inte sant?

Jag började i alla fall med att cykla till Höllviken 9.00 i morse och hade de söta små barnen för sista gången denna veckan. Som avslutning fick alla barnen för sig att ha vattenkrig, och det var minsann ett orättvist krig. Alla mot mig! Jag behöver väl inte ens nämna hur blöt jag blev. Jag kan säga att hela jag var som en blöt trasa, redo att vridas om.

12.05 cyklade jag hem igen och i och med motvinden var jag inte hemma förrän 12.45. Då hade jag en kvart på mig att duscha, göra mig i ordning och cykla till ängarna för att möta Philip. Sen ungicks vi i några timmar och det var riktigt roligt. Vi spelade guitar hero, handlade glass och pratade om allt mellan himmel och jord.

10 min efter att jag hade lämnat Philip på ängarna igen satt jag i Erikas bil på väg till Jensens i Malmö. Vi och hennes familj skulle fira hennes födelsedag som är imorgon. Jag borde egentligen inte skriva här, för jag har inte fixat hennes present än, men det gör jag sen.

Nu har jag packat det mesta och skrivit alldeles för mycket. Imorgon drar jag till Göteborg. Hoppas ni inte hinner sakna mig för mycker. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: jasmine

philip????

2009-06-29 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0