MVG för hela slanten

Tänk att vakna upp till detta varje morgon...

Idag är det en lycklig Louise som skriver. Allt har gått precis som det skulle idag, och lite bättre. Det började med redovisningar i morse som gick bra. Därefter hade jag betygssamtal på engelskan. Jag säger bara: MVG i engelska A! Jag var så glad så jag visste inte var jag skulle ta vägen. I 9:an ville min lärare sänka mig till G och ett år senare får jag ett MVG.
På lunchen snackade jag med Hanna och Frida. Mycket trevligt. Sen skulle jag ha matte. De första 50 min ägnade jag och Marcus åt facebook. Vi gjorde lite tester och spelade spel. Det var väldigt roligt faktiskt. Sen hade jag betygssamtal i både matte A och B och svenska. Jag fixade MVG där med, så mitt första år på Sunds har gått lysande.
Som sista lektion fick vi smaka OP2:ornas råa mat. Smoothien var riktigt god. Det andra också, såklart.
Efter det slutade vi.

När jag kom hem, en timme tidigare än vanligt, fortsatte jag på vår sommarkalender som nu faktiskt är färdig. Tyvärr är den redan smock full, så jag vet inte om det blir någon paddling i sommar eller inte. Hoppas det! För tre timmar sedan stack jag till träningen och efter mycket slit har jag nu kommit hem igen. Träningen blev efter många misslyckade trestegshopp, lyckad efter som min envishet tog över, så jag fick tre bra hopp med mig hem i alla fall.

Imorgon är jag ledig och det är bästa Malin också, så då ska vi träffas hela dagen. :)


Kommentarer
Postat av: matilda

grattis! så ska det se ut!!



ha en finfin dag imorn!

2009-06-08 @ 22:57:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

jätte fin bild! (:

2009-06-14 @ 18:16:58
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0