Stuck in a moment

Imorgon slutar jag 1:an. Det är helt otroligt egentligen. Det har gått ett helt år sedan jag slutade 9:an och jag kommer ihåg det som om det var igår. När jag tog på mig klänningen, när jag gick in i gympasalen, när vi sjöng vår mix, när jag fick mina betyg, när jag satt jag log när alla andra grät, när jag tänkte igenom alla mina år på Herrestorp och kom fram till att det hade varit 10 underbara år.

Imorgon ska jag inte gå på Sundsgymnasiets avslutning. Jag och tjejerna i bandet ska återvända till vår gamla skola och spela de inledande låtarna på deras avslutning. Det ska bli så fantastiskt roligt. Jag ska hålla ett litet tal i början, och sen drar vi igång avslutningen som aldrig förr.


För ett år sedan slutade jag 9:an, och det känns som om det var igår.
Då känns inte studenten alls långt bort.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Målet är 1 OS guld, drömmen är 8 OS guld.

2009-06-10 @ 19:01:29
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: amanda

Ohh tack så mycket :D

Japp, helt sant. MEn även långdistanslöpare, satsar på att tillhöra europaeliten där eller JAG SKA tillhöra europaeliten där så snart som det bara går.

Du själv? Är det friidrott kanske? Vilka grenar? :)

krams

2009-06-10 @ 21:34:04
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0