Fullt ös, medvetslös!

Fullt ös, medvetslös!
Perfekt beskrivning av mitt liv just nu. Faktum är att jag hänger inte med mitt eget liv.
 Det är illa, men så himla kul!



Idag lämnade jag huset 08.30 och begav mig, på inlines, till Höllvikens idrottsplats. Där jobbade jag i 3 timmar, eller rättare sagt, jag lärde barn hur friidrott går till och det är ju så kul att det knappt kan kallas jobb. Men betalt får jag ju. Jag har föresten lärt mig ALLA BARNENS NAMN. Visst är jag duktig? Jag lyckades desutom dra på mig en fin solbränna på ryggen efter träningslinnet. Men mer om det sen.

Vid 12 åkte jag vidare, efter att nästan varit vilse i Höllviken, vidare till stranden. Inom 40 min hade Erika, Hanna, Daniel och Polle kommit. Jag, Polle och Daniel gick ut på piren och jag blev ikastad! Svinkallt var det, men det var minsann inte jag som fick panik. Fråga Daniel! Därefter åt jag världens godaste glass (Långa farbrorn - hallon). SJUKT GOD! Jag bättrade även på brännan lite bättre än förväntat. För nu är jag röd som en pölse (internskämt).

Erika, jag och Hanna rullade även hem. Erika och jag rullade direkt till träning och körde ett ganska snabbt styrkepass innan vi åkte hem för att äta middag.

Oj, jag har ju nästan glömt det roligaste av allt. Sedan 08,30 i morse har det varit något fel på mina stämband så jag har låtit som en blandning av en soulsångerska och häxa hela dagen. Kan ni tänka er den ljuva stämman?

Nu 11 timmar senare sitter jag här, sönderbränd, helt utmattad och med en röst som Bonnie Tyler.
Härligt som f*n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0