2-8 mars 2009

Hej hopp!
Min blogg börjar bli riktigt populär. Det gillar jag verkligen. Kul att ni kikar in. Fortsätt med det!

Denna veckan är helt underbart rolig.
Måndag: Det gällde bara att ta sig igenom skoldagen på ett bra sätt. Inga läxor eller prov. Träning på kvällen.
Tisdag: Tisdagar är tisdagar. Inga lektioner över huvud taget. Bara träning och massage vid 9.30. Ledig resten av dagen.
Onsdag: Den förmodligen roligaste skoldagen. Inga läxor. Jag fick sluta tidigare för att jag körde meditation istället för klädsim. (Ska göra klädsimmet en annan gång, för det är inte så bra att gör det innan JSM)
Torsdag: Brytdag! 2:a perioden är slut så inga lektioner.
Fredag: Fredagar är alltid kul för man har hela helgen framför sig. Ett läxförhör i engelska som ska gå bra. 18.15 åker jag till Göteborg och JSM!!!
Lördag: 11.20 hoppar jag tresteg. Hej medalj!
Söndag: 10.30 hoppar jag längd. Hej final!

Visst låter det kanon? Det är det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0