Det är bara att njuta

HJÄLP!
Vi ska ha beeptestet om exakt en vecka, och jag är helt otränad när det gäller konditionsbiten. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att gå ut och springa. Det blir nog en hel del jogging den närmsta veckan. Det är klart att man vill göra bra ifrån sig.
Annars har skolan varit helt ok. Jag fick MVG  på både matteprovet och engelskuppsatsten, så man kan ju knappast klaga. Skolan är faktiskt inte ett dugg jobbig nu. När jag tänker efter har den inte varit jobbig sedan innan sportlovet, och det var ju ett tag sedan. Det är bara att njuta sålänge det varar.



Ännu en vårig dag idag. Jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Erika

Absolut ingen aning. Vet att ambulansen varit där flera gånger för. Så något problem har hon väl. Men dom kärde så pass lugnt därifrån så det var väl ingen fara. Sen kom hennes man typ en kvart senare i bil precis som om ingenting hänt.

2009-03-18 @ 21:49:07
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: AK

I The Studios fotostudio i sthlm! :)

2009-03-19 @ 10:27:08
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0