En sysslolös dag

Dagen har sett väldigt bra ut så här långt. 
Vaknade 06.40 och upptäckte att jag var för trött för att gå upp (typ första gången i mitt liv), så jag tänkte att jag skulle cykla till skolan istället för att gå, och ställde klockan på 06.55 istället. Vet inte om det hjälpte så mycket, men jag gick i alla fall upp då. Pallrade mig iväg till skolan 07.55 och tog mig igenom dagen på bästa möjliga sätt.

Nu är jag hemma och har absolut ingenting att göra. Jag har skrivit klart kvällspostenlappen till helgen, och det är ingen träning ikväll. Hmm, vad ska man hitta på? Ja, jag kan ju alltid läsa lite i min bok (The gravediggers daughter). Ikväll är det i alla fall mina tre favoritprogram, Mästarnas mästare, House och Desperate Housewives.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla vän! Det är inte tisdag idag! Så du kan ju drömma vidare om House & husfruar! (: <3

2009-03-09 @ 17:36:38
Postat av: Erika

det var jag som skrev förra kommentaren! :D

2009-03-09 @ 17:37:11
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0