Herrestorp, 9a, 2008

Jag och Erika tittade igenom min "Boken om mig" i tisdags. Den boken är ju verkligen jag. Där står ju allt. Namn, när jag var liten, tonårstankar, synpunkter om alla i klassen, vad jag tycker om mig själv, framtidsplaner osv. Det kommer blir jätteroligt att läsa den när man är äldre. Verkligen minnas tillbaka hur man var och tänkte i 9:an.

När jag läste boken i tisdags, började jag tänka på min gamla klass, och kom på att den inte var så tokig ändå. Vi har haft många goa stunder tillsammans. Ja, det är nästan så att man saknar det lite. Vi träffade ju varandra nästan varje dag i fyra år. Men det är klart, någon gång måste man gå vidare. Har tyvärr ingen bättre bild, men det är tanken som räknas.


Miss you a little bit.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Snyggt kort!



Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!



www.arntyochmirry.se

2009-03-13 @ 21:29:55
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Cecilia

Vilken bra ide med en sådan bok. Som du säker, kommer vara riktigt roligt när du blir äldre!!

2009-03-13 @ 23:15:12
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Zara

Nu har jag dragit lott om en vinnare som vinner titeln veckans blogg v. 11.

Du vann tyvärr inte denna gången men jag startar med en ny tävling redan ikväll för v. 12. Var med och tävla då igen!

Ta chansen att få din blogg att synas mera!

Kram / Z

2009-03-15 @ 15:42:01
URL: http://hoszara.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0