Skrattdag

Hej!
Idag var det en underbar dag i skolan. Behövde inte anstränga mig speciellt mycket, och det kan vara ganska skönt ibland. Efter skolan cyklade jag direkt till Bjöns konditori för att fika med Hanna, Malin och Kicki. Sen kom Erika också som en glad överraskning. Det blev mycket skratt kan jag säga.

När vi hade suttit där i 2 timmar cyklade jag hem för att 40 min senare äta på Santa Lucia med Malin och Hanna. Där ägnade vi ytterliggade 3 timmar med prat och skratt. Mycket trevligt!

Hoppas ni har haft en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe låter hur bra som helst ju. Sådana dagar behöver man ;) Och ojoj vad du har tränat magmusklerna :)

2009-03-28 @ 17:03:23
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0