The gravedigger's daughter

Tisdagar är toppen. Speciellt veckan innan JSM.
Jag hade sovmorgon till 9.30 som vanligt. Cyklade till träningen och körde ett väldigt lätt pass. Sen blev jag masserad av Felix och sen var den "skoldagen" slut. Lite lyxigt är det.

Det är helt otroligt fint väder idag. Hoppas det håller i dig för jag vill verkligen att våren ska komma nu. Jag har redan varit ute mycket idag, så jag tror att jag ska sätta mig och läsa i min nya bok som jag fick låna av Jasmine. "The gravedigger's daughter" by Joyce Carol Oates. Obsevera att den är på engelska, och 582 sidor lång.




Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: lejla

sv: haha, tur att jag inte är ensam om att sitta framför tvn iaf. älskar verkligen dh :)

2009-03-03 @ 14:03:15
URL: http://chiquiita.blogg.se/
Postat av: emilija

sv; høres gøy ut! :)

jeg går fortsatt på ungdomskolen jeg, men har tenkt til å begynne på studiespesialiserende :)

2009-03-03 @ 16:20:09
URL: http://mandags.blogg.no
Postat av: Jasmine

Haha du får berätta hur den var sen, men inte för mycket för jag ska läsa den sen :P

2009-03-04 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0