Jag har världens bästa vänner

Jag har världens bästa vänner! Man skrattar aldrig så mycket som under en heldags shopping med Frida, Malin och Hanna. Vi är helt galna, och det bästa är att man inte bryr sig om man skulle göra bort sig eller något sånt. För man har så himla roligt under tiden. Ja, jag vet inte vad jag skulle gjort utan er. Ni är så underbara!

Vi var på det nya köpcentrat "Entré" och det var hur bra som helst. Stort och luftigt. Jag köpte en jättesöt klänning i min favoritaffär: Gina Tricot. Vad tycker ni? Passar den inte bra till sommaren?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefin! Precis dina färger. Kommer absolut bli ett av dina favoritplagg denna sommaren! <3

2009-03-21 @ 19:14:14
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: jasmine

Jätte söt :)

2009-03-22 @ 17:36:56
Postat av: Cecilia

Jättefint!!



Vad glad jag blir över att du läser min blogg! Ja, vi får väl se hur jag tar mig ur detta. Det är ju någonting som inte ens jag själv vet ännu!

2009-03-23 @ 17:10:32
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0