Veckans lista - v 9



Veckans LÅT: Alesha Dixon - The boy does nothing
Veckans KLÄDESPLAGG: Svart kofta
Veckans FRISYR: Utbakad fläta
Veckans MAT: Nyttigt
Veckans HÄNDELSE: Nytt inomhuspers i tresteg
Veckans PLANER: Eventuella ändringar i det nya schemat
Veckans VILL HA: Vår!
Veckans SAKNAD: Sovmorgon
Veckans DROG: Bloggen
Veckans TRÅKIGASTE: Ansatsten stämnde inte
Veckans KÖP: Jag har inte ens köpt ett tuggummi
Veckans HUMÖR: Stressad
Veckans SJUKA: Lappen jag och Jasmine satte upp i skolan
Veckans KOMPLIMANG: "Vi är stolta över dig"
Veckans SKRATT: Myskvällen hos Hanna
Veckans DRYCK: Bubbelvatten
Veckans LÄNGTAN: JSM
Veckans SPAN: ?
Veckans KÄNDISSPAN: Den ljshåriga killen i "Next 3"
Veckans SMS: Jag: "Men jag har lite andra filmer som Hancock och säg att du älskar mig."
Frida: "Ska jag säga att jag älskar dig? :S"
Jag: "Nä, haha, filmen heter så!" *Asgarv*

Veckans VÄNNER: Daniel
Veckans KÄRLEK: Mamma och pappa


Alesha Dixon - The boy does nothing:

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej gillar din blogg och undrar om vi kan följa varandra med bloglovin?:) Det skulle vara riktigt roligt. Kommenetera gärna ditt svar i min blogg:)

Ha en bra kväll

/Denise

2009-03-01 @ 18:46:58
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nice lista xD och lycka till med ansatsen, allt kan ju inte vara perfekt jämt ;)

2009-03-01 @ 18:49:07
URL: http://e11ens.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Wiie gillar verkligen den låten!

2009-03-03 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0