2 maj 2009


Bild på mina söta syskon i sommras. Längtar till Summer of 09


Den 2 maj (igår) var långhelgens bästa dag, helt klart!
Den började med kvällspostenförsäljning som gick jättebra. Sen vidare till träningen. Vår tränare kom inte, men det hindrade inte mig och Erika från att hoppa längd/tresteg och springa några lopp. Allt kändes sjukt bra!
När jag kom hem ringde Malin, så vi gick ut och gick och köpte glass. Mums!

Efter det åt jag, syrran och Melinda en sådär god middag. Potatisen blev inte riktigt lyckad, men jajja, sånt händer. Begav mig sedan till Frida för lite mys och sång med tjejerna. Sången fortsatte när vi cyklade till bussen. Det var väldigt roligt.
Vi tog bussen till Max i Höllviken och partajade där lite, innan Victor <3 kom och hämtade mig. Då körde vi hem till mig och hade mysigt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0