22 maj 2009



God morgon solstrålar.
(Vi människor får ju lysa eftersom inte solen gör det)

Morgonen har varit jättebra hittills. Bra hårdag också föresten! Kvällsposten gick bra, fastän jag fick för lite tidningar. Hur svårt kan det vara att skicka rätt antal?
Snart ska jag sticka iväg och träna lite. Jag hoppas verkligen att vi ska träna teknik. Behöver det eftersom tävlingarna börjar NÄSTA HELG! Första tävlingen blir i Lyngby i Danmark.

Klockan15.00 kommer hela tjocka släkten (den är inte så tjock) och ger mig presenter. Me gusta mucho!

Victor var här igår, och det var minsann på tiden att vi träffades. 2 veckor är 2 veckor för mycket. Det var väldigt mysigt i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0