Framsteg eller bakslag?

Nationella i Matte B idag. I 4 timmar fick vi sitta men jag gick efter 2,5. Jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare, så det kändes väldigt bra. Nationella i Matte A imorgon borde inte bli några problem.

Spelade med bandet idag. Jag vet inte om vi gick ett steg framåt eller bakåt? Kanske båda två. Men vi kämpar på för det ska minsann bli bra på framträdandet! Efter det tränade jag. Joggingen dit och hem är inte så jobbig längre. Det måste betyda att min kondition har förbättras. YES! Tyvärr var jag fruktansvärt irriterad hela träningen, något som Erika kan intyga. Förlåt Erika, men jag kände bara att alla runt omkring mig (inte bokstavligt) var väldigt jobbiga. Men sånt går väl över.

Föresten, är det någon som tittar på kvalet av Eurovision Song Contest? Jag har bara sett den senare halvan (desperate housewives går före), men av de jag har sett har där varit ett par bra låtar i alla fall. Malta var ganska bra.

Ja, dagen har varit blandad, så det har nog varken blivit framsteg eller bakslag, eller båda två.

Kommentarer
Postat av: Erika

För första gången på jag vet inte när var du sur. Det är nästan kryss i taket!

2009-05-12 @ 23:49:32
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Fy för nationella proven, jag avskydde dem när vi behövde ha dem... Tack och lov att man lämnat det där bakom sig! ;)



Visst håller jag med dig om att det är tuff konkurrens på lördag i ESC, men jag hoppas verkligen på Malena! La Voix är ju outstanding!

2009-05-14 @ 11:47:37
URL: http://pingvinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0