Harry Potter-mantel?

Buenos tardes!

Jag går direkt på sak.
Två alternativ. Antingen är Victor osynlig, eller så är det något fel på mina ögon. Eftersom jag har 1,0 på både vänster och höger öga kan vi dra slutsatsten att Victor har någon mystisk Harry Potter-mantel över sig. (Jag trodde bara såna fanns i filmer). För han ser mig hela tiden, men jag har bara sett honom EN gång i skolan. Nä, jag ska skärpa mig från och med imorgon.

Annars har dagen varit bra. Två träningspass har jag hunnit med, varav det ena gick skit och det andra blev riktigt lyckat. Imorgon ska jag till någon skum naprapat för att min tränare vill kolla om mina muskler är avaktiverade. Ja, jag vet, det låter sjukt skumt, men nu ska benen kollas i alla fall. Tur att Erika följer med mig. Vad skulle jag gjort utan henne? Som tack har jag lovat att bjuda henne på glass efteråt.

Nu är det nog dags för en dusch. Ciao!

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

Spelar in med en mic & lägger upp på YouTube? xD

2009-05-14 @ 19:48:14
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0