Horoskop 30/4-13/5

Läste mitt horoskop för 30/4-13/5

OXEN
21/4-20/5

Allmänt: Du ligger bra till i skolan och andra lyssnar på dina åsikter. Har du en idé eller något viktigt att säga, är det rätt tidpunkt att tycka till nu. Du fritid tycks också bli givande. Du har massor av energi och vad du än gör så har du aldrig tråkigt. Du verkar ha känsla för goda affärer ch har chans att tjäna en extra slant.

Kärlek: Mycket tyder på att det blir en härlig period med massor av romantik och vårkänslor. Du som är upptagen tycker att din älskling är det bästa som har hänt dig. Du som är fri är värd en bra partner och det är inte otänkbart att du ramlar över ett riktigt kap.

Din styrka just nu: Stjärnornas position ger dig energi och livsglädje. Du känner dig mer optimistik än du har gjort på länge. Din positiva attityd i kombination med din framåtanda och begåvning gör dig oslagbar i de flesta sammanhang. Du är också envis och just nu kan din vilja flytta berg. Så passa på att utnyttja detta och ta för dig av tillvaron.

Turdag: 1/5

Det verkar som att jag har en superbra period framför mig :)


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Kul!! :) Jag tävlar internationellt :)

2009-05-01 @ 19:14:26
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Erika

Turdag 1/5. Det stämmer nog ganska bra. Först vara med mig hela dagen innan kvällen slutade perfekt för dig. Jag ääääääääääälskar dig! <3

2009-05-02 @ 10:38:28
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0