När planerna ändras

Den 17 maj (Norges nationaldag för er som inte vet) blev inte alls som jag förväntat. Planerna var:
- Sälja kvällsposten
- Träna
- Göra något kul med någon kul
- Träffa Victor

Det är ju bra att jag lyckades med 1/4 punkter. Som alltid gick jag upp 8.00 och sålde kvällsposten. Sen åkte jag två timmar i bilen. Fram och tillbaka till Ystad, för att hämta min brossa som hade varit på läger. Efter det tog jag det lugnt fram till 15.00 då jag hämtade Erikas pappas inlines för att åka till Ängdala och kolla på brossans match. Tyvärr förlorade de, men min brossa var ändå bäst!
På vägen hem fick jag reda på att Victor mår skitkass så vi kan inte träffas ikväll :(.

Tur att man är bra på att följa planeringen. Haha

(Erika är sjukt seg med att skicka glassbilderna, men de kommer så fort hon får tummarna loss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0