Årets första dopp!

Hej alla solstrålar.
Det har hänt så mycket nu att jag inte vet var jag ska börja. Men igår var ändå den bästa och mysigaste dagen på länge. Den började med kvällsposten, som vanligt, och sen hårdträning med pappa. Vi körde en massa 300 och 400-meterslopp. Eftermiddagen spenderades med Daniel, Alex och Amanda.

Lite över 19 tog jag bussen till Ljunghusen där Victor mötte mig. Sen cyklade vi direkt till stranden för ÅRETS FÖRSTA DOPP i havet. Det var svinigt kallt, men skönt i duscharna efteråt. Galen som man är hoppade jag i en gång till. Efter doppet tog vi det lugnt hemma hos honom innan jag tog bussen hem lite över 22. En galet bra dag!


Detta är faktiskt årets ANDRA dopp.


Victor <3


Kommentarer
Postat av: Hanna-Banana

så mysigt det ser ut :) <33

2009-05-14 @ 19:11:21
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0