Idétorka


Söt som en jordgubbe

Hemma från skolan och nu sitter jag här och försöker komma på något att bra att skriva om en av mina bästa vänner Erika. Inte för att det är svårt att komma på bra saker om henne. Jag har bara lite idétorka om hur jag ska lägga upp det. Det är till ett projekt hon har i skolan. Medan jag kommer på det kan jag skriva om hur min dag har varit.

Morgonen började med ösregn och därför körde min mamma mig till skolan. Eftersom hon böjar jobba tidigare än mig var jag i skolan en halvtimme för tidigt, men bättre det än att bli dygn sur. På första lektionen som var spanska, hade vi Nationella provet, läsförståelse. Det var skitsvårt, menjag hoppas att turen är med mig lite i alla fall. Efter det hade vi dubbel matte och sedan idrott där vi spelade innebandy.

Nä, tillbaka till skrivandet.
Ciao, oj, jag menar adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0