Kär i kärleken

Jag hade nationella idag igen. Denna gången i engelska och jag tror det gick ganska bra faktiskt. Men jag kommer ha nationella nästan varje dag nu i två veckor så, jag lovar, jag ska inte skriva om det varje dag!

Något jag alltid kan skriva om däremot är KÄRLEK. Att vara kär är ju det bästa som finns. Det är en helt obegripligt härlig känsla. Jag skulle kunna dö för kärleken. Hihi, jag gjorde en liten lista på bra och dåliga saker med att vara kär:



Bra saker med att vara kär:
- Man blir lycklig
- Övriga problem känns mycket mindre
- Man får energi
- Nästan inget kan få en på dåligt humör
- Alla tråkiga saker går mycket fortare

Dåliga saker med att vara kär:
- Man tappar koncentrationen (men vem bryr sig)
- Mindre fritid (men vem bryr sig)
- Tankarna svävar (men vem bryr sig)


Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar min känsla i magen som kärleken just nu ger mig... det är så galet bra.

2009-05-11 @ 19:06:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0