Vem fan vill sova?

Hejhej!
Allt bra med er? Jag är i alla fall helt trött i både kroppen och knoppen.
Jag sover för lite. Så är det bara. Men vem fan vill sova när man kan göra annat? Okej, jag ska bättra mig, med start från måndag, för jag har annat planerat nu, och det går ju INTE att avboka.

Jag har föresten fått ett nytt jobb (jag har väl inte berättat det tidigare?). Jag ska klippa gräset och sånt hos en av mina kvällspostenkunder och deras ganne. Första jobbdagen var idag, och efter en timmes arbete hade jag tjänat ihop 150 kr. Inte illa, eller hur? Men jag behöver verkligen pengarna för jag kommer har väldigt mycket utgifter de följande veckorna. Inte nog med att jag måste ersätta alla saker som blev stulna. Det är även studenter, morsdag osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0