Man kan inte veta hur det känns, om man står utanför och tittar på

Det är kallt idag. Riktigt kallt. Så ni kan ju säkert lista ut att cykelturen på 3 km hem från skolan, i snö, blåst och kyla, inte var en trevlig tur. Men jag kom hem i alla fall, och nu sitter jag i värmen och gottar mig. När man är inne, är det här ruskiga vädert hur mysigt som helst.

Träningen är inställd ikväll på grund av att det ska hållas en minitävling för åldrarna 9-12 i vår träningshall, och att träna ute är inget alternativ idag. Men jag ska ändå dit och hjälpa till. (Konstigt att när man för en gångs skull har en ledig kväll, åker man ändå till träningshallen som man spenderar 12 timmar/vecka i). Men det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0