Welcome to life

Jag har varit vaken i 13 timmar men det känns inte som att jag har hunnit med något av det jag skulle göra. Jag sålde kvällsposten, sålde pins på MFF-matchen, träffade släkten hos mormor och såg Parlamentet. Men hur blev det med pluggandet? Hur blev det med att träffa Brysseltöserna en sista gång innan de åkte tillbaka?
Jag fick i alla fall träffa Frida 10 min, men Hanna hann jag inte träffa. Ibland tänker jag att jag inte hinner med livet, men det är ju detta som ÄR livet! Underbart!

Jag ville inte att de skulle åka tillbaka. Jag vill att de ska vara här hemma, som de alltid har varit. Det är till och med så att ögonen fylls med tårar bara jag tänker på att de ska vara borta i 6 veckor innan jag träffar dem igen. Men det ska nog gå bra, det är trots allt "bara" 6 veckor. Det kommer gå fort.

Nu håller jag nästan på att somna här vid datorn. Jag ska gå och lägga mig snart. Det behöver jag. Ordentlig sömn och nya tag när skolan börjar imorgon igen. Japp jag är så redo man bara kan bli. Nu ska det satsas!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0