Brr... it's cold out there!


Förra årets höstoutfit


Det är riktigt kallt ute nu, bara ett par plusgrader på morgonen, men det är ju höstlov om 4 dagar så det förklarar saken.
Idag hade jag mitt sista prov innan lovet, så det betyder att jag kan ta det lugnt varje kväll och bara mysa framför tv:n. Men om jag känner mig själv rätt lär det inte bli så. Som vanligt blir det träning minst en gång om dagen, men det är bara roligt. Eller, kanske inte bara kul. Vissa pass tar kål på en, men det är bara att hålla motivationen uppe och köra på.

Dagens pass blir nog inte så mördande i alla fall. Skönt att starta veckan lite mjukt.

Dagens träningspass:
Jogging 30 min (ca 5-6 km), stretching
Häckkoordination
Löpning:
6x80m
2x150m
Nerjogging, stretching


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0