Tagen på Intersport

Idag efter träningen tog jag och Philip en tur in till stan. Allt gick jättebra förutom när vi gick in på Intersport. Då började det att tjuta är jag gick IN i affären, precis som det gör när man går UT ur affären och man har stulit något. Så expiditen kom fram till mig och sa något i stil med: "Antingen kollar vi igenom din väska och kläder och ser om vi hittar något, eller så är du inte välkommen i denna affären för då vet vi inte om du har tagit något när du går ut." (Vadå tagit något, skulle JAG ta något ur en affär?)
Efter att ha fått lite blickar på mig och de hade avmagniserat väskan var allt lugnt och vi kunde gå in i affären.
Det är andra gången på en vecka som det tjuter i en affär när jag går ut eller in. Konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0