2 fina månader <3

Då var det söndag igen. Min dator har kraschat på något sätt så pappa ska fixa den imorgon. Därför blir bloggandet ett lite knepigare problem. Men det löser väl sig.

Nu har Frida både hunnit komma och åka på 2,5 dag och det är förståss jättetråkigt att hon åker iväg igen. Men detta är ju verkligen ett äventyr för henne och jag tycker att hon ska ta vara på varenda minut!

Idag är det förresten inte vilken söndag som helst. Det är den 27:e och det betyder att jag och min finaste Philip har 2 månader idag! Det har varit de bästa två månaderna och jag älskar honom hur mycket som helst!
(Kan tyvärr inte lägga in bilder för jag har bara bilderna på den kraschade datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0