En ovanlig tisdag

Hade detta varit en vanlig tisdag hade rubriken antagligen varit "En vanlig tisdag", men idag var det ingen vanlig tisdag, därav den lilla ändringen i rubriken.

I morse stack jag iväg och tränade (som vanligt). Jag hoppade tresteg och sprang stafett. Det gick riktigt bra. Efter det gick jag hem och duschade och åt innan jag tog bussen till Höllviken för att gå på massagekurs. Två timmar senare, med oljiga ben, tog jag bussen hem igen, där Philip väntade. Vi gick hem till mig och gjorde pannkakor, sen cyklade vi iväg till träningen, för Philip skulle testa på "riktig" friidrott för första gången. (Vad nu riktigt friidrott är vet ingen, men jaja). Det gick faktiskt jättebra, och jag tror nog att han har lite friidrottsgener. Han starkaste grenar var spjut och 60m (det var de grenarna han slog mig i, pinsamt!) Men i häck, längd och tresteg "vann" jag med god marginal, och tur var väl det eftersom det är mina specialgrenar!

Nu ska jag duscha, och äta, sen ska jag fortsätta denna ovanliga tisdag med att plugga lite företagsekonomi.

Imorgon är det dags för skolfoto.

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Är det inte jobbigt att plugga företagsekonomi?

2009-09-09 @ 14:42:35
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0