The count of Monte Cristo

Och jag är klaaaaaaaaaaaaaar!!!!

Matte *check*
Kina i Afrika-arbete *check*

Så nu ska jag lata mig resten av kvällen!

Har föresten någon av er sett "The count of Monte Cristo" eller "Greven av Monte Cristo" som den heter på svenska? Om inte, rekommenderar jag den verkligen! Den är superbra, (men det ska vara versionen från 2002). Tyvärr går den inte att hyra (i alla fall inte där jag bor) och ingen jag känner har den, så igår kom jag på den ulitimata lösningen! Att se den på youtube ofcourse!
Igår kväll tog jag ner min laptop till sofforna där nere, när man är ensam i huset har man det privileget, och tittade på en av mina favoritfilmer. Okej, det fanns såklart ingen svensk text och avsnitt 3 och 12 fanns inte så jag fick hoppa lite i filmen. Men vem bryr sig? Den var jättebra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0