Pannbiff med sås och potatis

Nu är jag hemma i lilla Vellinge och jag kan säga att pannbiff med sås och potatis har aldrig smakat bättre. Jag är riktigt trött på all "restaurangmat" och thaimat så mormor är verkligen dagens stjärna som hade lagat allt till oss till vi kom hem.
Nu har jag precis träffat min pojkvän i ca 2 timmar. 2 timmar låter lite men varje sekund är guld värd när man vet att det är den längsta tiden vi kommer träffas på en hel månad. Imorgon är det hans tur att åka iväg. Vi avlöser liksom varandra.

Nu ska jag ringa Malin för att bli uppdaterad om allt som har hänt medan jag har varit borta. Det finns säkert en hel del smaskiga detaljer.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kayla

Sv; Hehe det tänkte jag inte på :P

Tack så mycket :D

2010-04-04 @ 22:31:10
URL: http://kaylam.blogg.se/
Postat av: Emma.T

Sv: Okej, Jag mår toppen =)

2010-04-05 @ 09:53:59
URL: http://rejjst.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0