Schema och projektarbete



Nu har skolan dragit igång och såhär ser mitt schema ut!
Det är helt klart det bästa schemat jag har haft. Jag har sovmorgon alla dagar utom onsdagar, men då slutar jag kl 11.

Ämnena jag läser denna termin är:
- Estetisk verksamhet
- Psykologi A
- Naturkunskap B
- Svenska B
- Specialidrott C
- Mattematik D

Dessutom är ju projektarbetet i full gång.
Jag och min pojkvän ska skriva en bok ("vägen till toppen") om hur man blir som bra som möjligt inom friidrott och golf. Vi kommer ta upp träning, kost och mentalitet. Det kommer bli skitkul!


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Tackar ;D

Vad gör du? :D

2010-08-26 @ 21:05:48
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: lovisa

sv: det lät som ett bra arbete! sätt igång på en gång så ni får det gjor :D

2010-08-27 @ 09:30:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0