Lucia

Idag är det Lucia.

För många är det en stor ära att få vara Lucia. Stå längst fram i luciatåget med ljus i håret. Även om det inte är så stor skilnad från att vara tärna så känner man sig nog ganska speciell. Jag har tyvärr aldrig varit Lucia så jag vet inte. Nu när jag dessutom är så här "gammal" inser jag att jag nog aldrig heller kommer att få vara det. Livet går vidare, men visst hade det varit roligt.

Det har i alla fall varit en bra dag. Vaknade hos min älskling, tittade på Luciatåget i skolan och gjorde senare på eftermiddagen ett bra träningspass.
Imorgon väntar den spännande vollbollturneringen - slutspelet.

(P.S. Lucka 13 kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0