Lucka 16

Nu är det dags att komma ikapp lite med min kalender. Så nu blir det lucka nummer 16:

My school life
Mitt skolliv

Det finns både positiva och negativa sidor med min tid på gymnasiet. På ett sätt längtar jag ihjäl mig efter studenten (bara 6 månader kvar!), men det är trots allt ganska skönt att gå i skolan.

Fem positiva saker om mitt skolliv:
- Jag har världens bästa mentor (Ing-ulf) som löser alla problem man stöter på.
- Jag har fått MVG i alla kurser jag har läst, och jag har ändå ett liv.
- Det är perfekt att jag kan träna friidrott på skoltid (och få betyg i det).
- Skolan ordnar många idrottsdagar, som jag för övrigt älskar!
- Mina bästa vänner (utom Malin) och min pojkvän går på skolan.

Fem negativa saker om mitt skolliv:
- Klassen jag går i har inte så bra sammanhållning. I hela årskurs ett önskade jag att jag gick i naturklassen för att de alltid verkade ha så kul.
- Malin går inte på skolan.
- Maten var supergod i ettan men har försämrats med tiden.
- Vi har väl inte haft världens bästa schema direkt.
- Trots att man engagerar sig i skolan projekt får man ingen belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0