Lucka 18

Plans/dreams/goals I have
Planer, drömmar och mål jag har

Något jag verkligen skulle vilja göra är att hoppa fallskärm. Jag skulle säkert vara livrädd, men samtidigt få en enorm kick av det. Det är en dröm som kommer att gå i uppfyllelse, frågan är bara när?


Detta är kanske jag till sommaren

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mina planer för dagen är
1. Jag ska handla julklappar. Jag vet att jag inte är ute i så god tid, men så länge julklapparna ligger under granen på fredag så är det lugnt.

2. Spela volleybollturnering. Idag är det dags för semifinal och förhoppningsvis final. Jag har laddat i en vecka nu så det ska nog gå bra.

3. Träffa Philip. Det kommer att bli en rolig middag idag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har lite olika mål. När det gäller skolan, vill jag gå ut med 22,5 i snitt, alltså det högst man kan få. När jag började ettan trodde jag aldrig att jag skulle kunna få det, men än så länge är jag på rätt väg.

Mål inom friidrotten har jag nog redan berättat en gång. 12 m i tresteg är det starkaste.

Det närmsta (och kanske svåraste) målet är att göra nyår till en toppenkväll. Men jag tror faktiskt att det kommer blir ganska kul i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0