Lucka 5

A picture of somewhere you’ve been to
En bild på någonstans jag har varit


Silk och pearl market - bättre shopping går inte att hitta.

För ett par år sedan åkte min familj och familjen Harvigsson till Kina. Det är en av de bästa och roligaste resorna jag har gjort. Favoritstället som vi besökte VARJE DAG var "Silk market". Det är ett så stort shoppingcenter att ni knappt kan tänka er det. Tänk er sex Ullared och ni har Silk market. Det var billigt och de hade sjukt mycket fina saker. Till och med lite för billigt. Efter tre dagar var jag, syrran och Sofie ökända på stället som "de bästa prutarna". Är man i Kina så är man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0