Lucka 6

The best day of 2010
Den bästa dagen på året

Oj, detta var en svår lucka. Det har varit så många bra dagar att jag inte vet var jag ska börja.
Jag får fuska lite och välja två dagar:

1. Första dagen i Thailand var helt underbar. Jag har aldrig haft en bättre feeling än när vi kom till hotellet och jag bara tänkte: Jag har kommit till paradiset! Det var fantastiskt vackert.

2. Det var JSM i Karlstad. Fint väder, tresteg och revangen låg i luften. Det fanns så mycket känslor och vilja. När tävlingen var slut var jag så himla glad för att jag visste att jag var tillbaka. 11.56 blev slutresultatet och mitt pers från 2008 är 11.60. Det är inte mitt bästa tävlingsminne, men absolut ett viktigt och betydande minne för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0