Fynd i toaletten

VET NI VAD!!! Jag gick på toa inne på Mc Donalds när jag och Frida var i stan för att köpa en "alla-hjärtans-dag-present" till våra älsklingar. När jag satt där så släcktes ljuset så det blev helt svart. Jag såg ingenting. När jag tillslut hittade ut så glömde jag mina vantar som jag hade ramlat ut ur min väska. Jag kom på det när vi var på väg ut men jag gick tillbaka och hittar min ena vante på golvet. Den andra låg I TOALETTEN!!!!! Ååå, det var så äcklig, och jag ville inte ta i den. På något sätt fick jag upp den, och spolade vatten på den jättelänge. (Som om att det skulle hjälpa).
Nu är det kemtvätten nästa!


Kommentarer
Postat av: Η€ÐÐ∂

Usch vad äckligt ! Stackars dig !

2010-02-16 @ 21:09:01
URL: http://heddasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0