Reklam har ingen timing!

Det är väl konstigt. Varje gång man sätter sig framför tv:n och ska titta på en bra film eller sin favorit-tvserie så hinner det knappt gå 10 min innan det blir reklam. Man går i taket för att man tvingas titta på Icas veckans kortvaror och Maxfactors marscara som är sååå mycket bättre än alla andra mascaror, trots att man vet att hela reklamen är redigerad i photoshop.

Igår åt jag middag väldigt sent, och kom på när klockan var 20 att "mästarnas mästare" började. Då hade jag inte duchat än efter träning, och min första tänke var såklart: Jag kan duscha i pausen!
Två sekunder senare kom jag på att mästarnas mästare går på svt1. Där visar de ingen reklam!

Vadå höjden av otur! När jag äntligen ville ha reklam, så var där ingen!

Kommentarer
Postat av: JHH

Jag tycker det är roligt att det är så många som kollar på mästarnas mästare (iallfall vad jag hört) och jag tycker det är skönt att det inte är någon paus ;) Vad tycker du om själva programet?

2010-01-20 @ 17:12:44
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Lasson

Kolla på Svt Play istället när du har tid. Tips om du har ont om tid ;) http://svtplay.se/t/104061/mastarnas_mastare

2010-01-20 @ 22:13:20
Postat av: Motorcykeltjejen

Jadu, det där med reklamer... =)



Vad ska du tävla i till helgen?

Själv ska jag på vinprovning i helgen! =)

Kramar

2010-01-20 @ 23:55:43
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0