Det blev en dag på stranden

Det gick från 13 till 23 grader på två dagar och nu är sommaren här!
Inte mig emot. Att ligga och steka på stranden är väl bland det bästa som finns.
Det finns trots allt två nackdelar med sommaren.

1. Småkrypen invaderar. Sommar och värme innebär öppna dörrar och fönster och självklart passar
alla spindlar och myror på att komma in. En eller två på väggen är väl okej, men inga husdjur i sängen tack!

2. Sömnproblem. Jag har oturen att ha mitt sovrumsfönster mot väster, dvs. den sidan solen går ner på.
Mitt rum förvandlas alltså till en bastu och ingen levande varelse klarar av att sova där. Inte ens spindlarna!



Men självklart finns det mest positiva saker med sommaren. Idag hade jag en supermysig dag på stranden med min pojkvän. Första stranddagen för i år faktiskt om man inte räknar med Thailand.
Solen tar mer än vad man tror här i Sverige. Jag fick faktiskt mycket färg idag. You gotta love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0