Senaste nytt!

Det är väldigt dålig uppdatering just nu, men så blir det när man jobbar på dagarna och tränar på kvällarna.
Sommarlovet har i alla fall börjat underbart.

Latest update:
- Bra säsongstart i både längd och tresteg. Nu när jag har bytt tränare och allt känns det ännu mer sporrande att åka till Världsungdomsspelen i Göteborg nästa helg.

- Jag fick hem mina betyg idag, och det hade faktiskt inte kunnat gå bättre. MVG i allt! Det bådar gott för ett bra snitt till nästa år.

- Solen skiner som aldrig förr och i tre dagar lyckades jag undvika fula "bonna-bränna"-märken. Men idag kom jag inte undan och har därför tydliga hudfärgskillnader. Det bli säker jättesnyggt tillsammans med en fin midsommarklänning imorgon. NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0