Update from Thailand



Hej alla hemma i Sverige!
Det är helt underbart i Thailand. Sol, bad, shopping och en och annan elefantridning har vi hunnit med ännu sålänge. Det är 40 grader i skuggan så då förstår ni att det är otroligt varmt i solen.
Träningsnarkoman som man är, var jag ute och sprang på stranden i förrigår. Det var nog det värsta jag har gjort, men jag kan ju inte ligga och lata mig i 17 dagar.
Idag var jag på det igen, men då stukade jag den andra foten. Lika bra så att det blir balans.

Idag är det sista kvällen på Koh Lanta, sen drar vi vidare till Krabi. Där ska jag bättra på bränna lite. Solen är så himla stark här så jag var helt rosa de första dagarna. Men nu börjar den bruna hudfärgen komma fram. Det gillas!

Prutningsmästarna (jag och syster) är igång för fullt och visst har vi fyndat. Allt från klänningar till solglasögon och armband. Det lär bli mycket mer i Bangkok.

Jag har hört att det är dåligt väder hemma, så jag ska försöka ta med mig solen hem.
Ni får ha det superbra tills dess!

Soooliga kramar
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0