Vuxen imorgon?

För exakt 364 dagar sedan fyllde jag 17 år. Då satt jag och tänkte att "ett år är inte så länge, jag är snart 18", och kunde jag ha haft mer rätt? Även om det senaste året har varit fyllt mer fler motgångar än vad jag är van vid så känns det som att det var igår jag satt här och skrev hur lycklig jag var för att jag fyllde 17 år. Allt har gått otroligt fort.

Imorgon är jag vuxen, i alla fall i papperna, och det känns konstigt. Jag menar, även om de flesta tonåringar längtar efter att bli äldre, så finns det en hel del fördelar med att vara barn. Nu är det slut på det. Ut i vuxenlivet kastas man. Spännande, för man har ingen aning om vad som kommer att hända i framtiden. Nu är bara början. Jag gillar det!

Vuxen imorgon?


Kommentarer
Postat av: Johanna Enqvist

Grattis på födelsedagen Louise :D

2010-05-18 @ 10:54:48
URL: http://enqvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0