Lite extra sovmorgon

Idag försov jag mig. Jag vaknade 10.20 och svensklektionen började kl 10. Härligt! Anledningen var att min mobil hade dött under natten, så alarmet gick ju inte på. Tänk så beroende vi är av den lilla apparaten! Först rusade jag upp ur sängen, men efter att ha funderat lite insåg jag att det inte var så lönt att gå till lektionen. Jag hade tidigast varit där kl 11 och den lektionen slutar halv 12. Efter det har jag dessutom 2,5 timmes håltimme, så jag bestämde mig för att stanna hemma och gå till naturkunskapen kl 14 istället.
Jättebra! För nu har jag mycket tid att göra skolarbete på.


Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0