Kalle Anka-skola på gång?

Jag har precis läst två bloggar som har röstat på de röd-gröna för att de tror att alliansen kommer att styra skolpolitiken genom är sänka skatterna! De tyckte också att alliansen hade dålig skolpolitik.

Ursäkta? Alliansen kan faktisk mer än att sänka skatterna och jo, de har jättebra skolpolitik. Hellre betyg från årskurs 6 än att det ska bli förbud på läxor och betyg! Det hade ju blivit rena Kalle Anka-skolan.

Jag förstår inte hur vissa tänker, men å andra sidan, så förstår väl inte andra hur jag tänker som lägger upp ett youtube-klipp där Mona Sahlin inte får fram sin bästa sida precis.

Kommentarer
Postat av: Bloglovinbyten - Ja

De har mycket med pengar att göra. Tex fler lärare, att alla barn får varsin skolbok och slipper dela, att maten inte är som kattmat.

2010-09-20 @ 10:58:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du själv kände någon som hade blivit drabbad av deras sjuksystem så tror jag inte du skulle tänka sådär.

2010-09-20 @ 11:01:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0