Stöld... igen

Det är någon som driver med mig. Någon som tycker att det är j*vligt kul att stjäla mina saker. Där stod säkert totalt över 40 cyklar vid skolans igång, varför tog de just min? Det är faktiskt lite konstigt. Det är precis som att någon siktar in sig på mig. Jag menar, det stod ju hur många cyklar som helst där. De kunde tagit vilken annan som helst, som var mycket finare. Min var inte speciellt fin. Precis samma sak hände förra året, när hela klassens väskor låg i en stor hög och "tjuven" lyckades pricka just mina två, med mobil och plånbok.

Jag är inte ovän med någon så jag förstår inte varför någon skulle vilja göra såhär mot mig.


En lite ledsen Louise

Kommentarer
Postat av: Elemina

sv: fyfan, vilka dumma människor det finns! hoppas tjuven dumpar cykeln någonstans och att en snäll själ hittar den och lämnar in den hos polisen. att den är hel och fin och du får tillbaka den igen! håller tummarna för det!

2010-09-18 @ 07:40:25
URL: http://everybodylovesbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0