Golftävlingen

Jag spelade min första golftävling idag och det gick faktiskt riktigt bra. Jag och Philip kom på 5:e plats av 54 lag. Inte illa va?

Det var verkligen jätteroligt att spela. Det var strålande väder (jag fick någon form av golfbränna på axlarna), sällskapet var roligt och jag och Philip spelade jättebra!

Vi vann faktiskt ett pris: fyra paket golfbollar var. Men jag bytte ut dem mot ett par regnbyxor istället. Perfekt!

Jag hoppas att jag och Philip kan spela någon mer tävling snart!

Kommentarer
Postat av: Rubeniris

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-11-25 @ 07:57:34
URL: http://rubeniris.blogyears.com

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0