Min dag

Jag är hemmaaaaaa!

Va? Tänker ni. Kom hon inte hem i tisdags?

Jo, det gjorde jag. Men jag har inte haft en minut ledig förrän nu så jag har inte hunnit uppdatera bloggen. London var i alla fall jätteroligt. En fantastisk stad!
Jag tänker lägga in lite bilder senare.

----

Idag var jag på arbetsintervju. Det är så svårt att säga om det gick bra eller dåligt. Det vet man ju inte förrän man får reda på om man har fått jobbet eller inte. Men det kändes bra i alla fall. Min morgon innan intervjun kändes däremot inte bra. Det började redan igår natt...

01.15 - Jag går och lägger mig efter en rolig tjejkväll hemma hos Hanna.

01.18 - Jag får ett minst sagt onödigt sms.

01.19 - Jag svarar på smset något i stil med "JAG SOVER!"

01.22 - Jag får ytterligare ett onödigt sms. Denna gången svarar jag dock inte.

06.15 - Efter 5 timmar sömn ringer klockan. (5 timmar är på tok för lite för att man ska kunna vakna som människa.)

06.17 - Jag funderar på att snooza.

06.19 - Jag inser att det inte är en bra idé att snooza eftersom jag då kommer att komma för sent till intervjun.

06.22 - En halvdöd jag masar mig ur sängen och försöker vakna till liv.

07.25 - Jag går på bussen till Malmö som för en gångs skull är lite tidig. (Bara en observation). Somnar nästan på bussen men när det är 20 min kvar till jag är framme försöker jag piggna till. Jag ska trots allt på en intervju.


Jag kom till intervjun 25 min för tidigt så jag satt i en kvart i solen och samlade lite extra energi. Sen gick jag in och sken som en solstråle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0