TAGGA JSM!

Jag får ofta kommentarer nu om att man saknar min blogg, vilket är väldigt kul att höra såklart!

Jag bjuder på en snabb update:

- På söndag kl.15.30 hoppar jag tresteg på JSM i Vellinge. HEMMAPLAN!!! Det ska bli så himla roligt. Jag har taggat nu i ca tre veckor så det bara måste gå bra. Jag ska hoppa långt på söndag! LÅNGT!
Jag blir jätteglad för alla som kommer och tittar så tveka inte om ni har vägarna förbi!

- Om 8 dagar har jag åkt. Jag börjar inse nu att det inte är så lång tid kvar. Jag menar, denna helgen är den sista helgen jag är hemma PÅ 3,5 MÅNADER! Det ÄR läskigt. Men det ska bli så roligt också!

- Sista jobbdagen blir på måndag. Jag har jobbat på Burger King nu i två månader och det har varit jätteroligt. Framförallt för att mina arbetskompisar är så roliga. Jag kommer att sakna dig Carolina!
Jag har en massa roliga minnen därifrån. Bl.a. att det en dag kom in en man som hade rymt från sjukhuset och små roliga kommentarer som att "cheese med gris" är samma sak som en cheeseburgare med bacon. Vi har rolig humor på BK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad är det du ska göra i Australien? Jobba, plugga? Hur ska du bo? Hos en familj? Hade varit jätteroligt om du skrivit lite om din resa!

2011-08-27 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0