Fredag

Det har varit en helt underbar fredag hittills men jag kan inte sätta fingert på varför. Är det på grund av de nya kurserna, Jasmines galna sällskap eller Philips och min mysfika? Kanske är det alltihop.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll är det semifinal i handbolls-VM. Sverige mot Frankrike. Kåldolmarna mot Grodlåren. (Jag vet, kåldolmar kommer egentligen inte från Sverige, men ändå.)
Jag tror faktiskt att Sverige vinner. Inte bara för att jag hejar på Sverige (Hur kan man heja på ett land som äter winerbröd till frukost och sniglar till middag?) utan för att de har visat att de kan vinna under press. Och press lär det bli ikväll. Jag kommer att sitta spikad framför tv:n klockan 17.30.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Definitivt mitt galna sällskap!

2011-01-30 @ 12:29:12

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0