2 månader

Det gick bra på golftävlingen igår. Vi kom 2:a och vann vars tre jättefina japanska knivar. Det kan vara bra att ha sen när man flyttar hemifrån.

På tal om att flytta hemifrån så är det idag exakt 2 månader till jag åker till Australien. Det är en läskig tanke även om det såklart kommer att bli jätteroligt. Det pirrar i magen när jag tänker på att jag inte kommer vara hemma på nästan 4 månader.

Jaja, det är trots allt 2 månader kvar och det kommer att hända massor innan det. Jag gör ju tex. mitt första jobbpass på Burger King imorgon. Det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: jasmine

grattis till jobbet louise! <3

2011-07-04 @ 16:40:58
Postat av: Amanda

Hejsan länge sedan sist! :)

Hur går det på friidrottsfronten?? kram

2011-07-13 @ 19:56:31
URL: http://ettjunibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0